سپیدفایل

سپیدفایل

Sepidfile
سپیدفایل

سپیدفایل

Sepidfile

دانلود پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری در 23 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پروتکل شناخت درمانی گروهی
پکیج شناخت درمانی گروهی
شناخت درمانی گروهی
دانلود پروتکل شناخت درمانی گروهی
خرید پروتکل شناخت درمانی گروهی
جلسات شناخت درمانی گروهی
پروتکل شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری
پکیج شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری در 23 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 12 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

23 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه ی اول
جلسه ی دوم
جلسه ی سوم
جلسه ی چهارم
جلسه ی پنجم
جلسه ی ششم
جلسه ی هفتم
جلسه ی هشتم
جلسه ی نهم
جلسه ی دهم
جلسه ی یازدهم
جلسه ی دوازدهم
مبانی نظری و تاریخچه درمان شناختی
رویکرد شناختی - رفتاری
تکنیک های شناختی
مراحل دخیل در تشخیص و تغییر باورهای اساسی عمیق
تغییر باورهای اساسی
ارزیابی شواهد
حذف شواهد حمایتی باور های هذیانی
آزمون واقعیت
منبع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه ی اول
1- خوش آمد گویی
2- توضیح قوانین گروه
3- توضیح تعامل فرایندهای فیزیولوژیکی، شناختی و رفتاری
4- آشنایی شرکت کنندگان با مولفه های شناختی واکنش های هیجانی
5- شناسایی افکار سطحی اولیه که بین واقعه و واکنش هیجانی قرار می گیرند و نوشتن آنها در جدول سه ستونی رویداد فعال ساز (A) باورها یا افکار (B)و پیامد و واکنش هیجانی (A)

تکالیف: نوشتن ده مورد از بدترین حوادث زندگی خود با استفاده از توالی A-B-C

جلسه ی دوم
1- یادگیری جنبه های نظریه های شناختی افسردگی، اضطراب و خشم؛
2- آشنایی با افکار خودآیند
3- آشنایی با تحریف های شناختی و شناسایی آنها در تفکر خود
4- شناخت مقاومت های احتمالی در برابر درمان و طراحی راهبردهایی برای مقابله با این مقاومت ها

تکالیف: شناسایی افکار خودآیند و ثبت آنها در برگه ی .A-B-C دسته بندی عقاید و نوشتن بدترین A-B-C ، روزانه.


جلسه ی سوم
آشنا با بنیادهای پیامدهای رفتاری، آموزش ماهیت طرحواره ها (باورهای اصلی، طرحواره ها، نگرش های ناکارآمد) و ارتباط بین طرحواره ها و افکار خودآیند و همچنین شناسایی طرحواره ها با استفاده از روش پیکان عمودی.

تکالیف:
مرور تکالیف جلسه ی دوم، تمرین تزریق فکر، ادامه نوشتن A-B-C های روزانه، نوشتن پیامدهای رفتاری A-B-C
های تکمیل شده و رسم پیکان عمودی برای دو مورد از آنها.

دانلود پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

دانلود پکیج (پروتکل) زوج درمانی هیجان مدار (EFT)

پکیج (پروتکل) زوج درمانی هیجان مدار (EFT)

پکیج (پروتکل) زوج درمانی هیجان مدار (EFT) در 41 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) زوج درمانی هیجان مدار (EFT)

پروتکل زوج درمانی هیجان مدار (EFT)
پکیج زوج درمانی هیجان مدار (EFT)
زوج درمانی هیجان مدار (EFT)
دانلود پروتکل زوج درمانی هیجان مدار (EFT)
خرید پروتکل زوج درمانی هیجان مدار (EFT)
جلسات زوج درمانی هیجان مدار (EFT)
جلسات درمانی هیجان مدار
زوج درمانی هیجان مدار
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

پکیج (پروتکل) زوج درمانی هیجان مدار (EFT) در 41 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 9 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

41 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
توضیح مبانی نظری و اهداف و تکنیک های درمان هیجان مدار و گام های 9 گانه جانسون (2004)
رویکرد هیجان مدار به زوج و زوج درمانی
اهداف درمان هیجان مدار
شرح جلسات و گام های درمانی به صورت مفصل
فرآیند درمان
مرحله اول: محدود سازی و تضعیف چرخه های تعاملی و تنش زدایی چرخه های منفی تعامل
مرحله دوم: تغییر و بازسازی الگوهای تعاملی
مرحله سوم: تثبیت ،تحکیم و یکپارچه سازی
ماهیت نظریه هیجان مدار
تکالیف اصلی درمان هیجان مدار
هیجان در زوج درمانی هیجان مدار
منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول
اجرای پیش آزمون
آشنایی و برقراری رابطه ی درمانی
آشنایی با قوانین کلی درمان
بررسی انگیزه شرکت
ارائه تعریف هیجان و کاربرد آن
ارزیابی ماهیت مشکل و رابطه
ارزیابی اهداف و انتظارات همسران از درمان و اجرای پیش آزمون
تکلیف::
توجه به حالات هیجانی خوشایند (نشاط، لذت، سرحالی و خوشحالی و ....) و حالات ناخوشایند (خشم تنفر، غمگینی، حسادت و اضطراب)


جلسه دوم
تشخیص چرخه ی تعاملی منفی و ایجاد شرایطی که همسران، چرخه ی تعاملی منفی خود را آشکار کنن.
 ارزیابی رابطه و پیوند دلبستگی بین زوجین
ارزیابی مشکل و موانع دلبستگی
آشنایی زوجین با اصول درمان هیجان مدار و نقش هیجانات در تعاملات بین فرد
 بازسازی تعاملات و افزایش انعطاف پذیری همسران
ایجاد توافق درمانی

دانلود پکیج (پروتکل) زوج درمانی هیجان مدار (EFT)

دانلود پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی

پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی

پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی در 14 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی

پروتکل زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
پکیج زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
دانلود پروتکل زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
خرید پروتکل زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
جلسات زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
 زوج درمانی
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی در 14 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 14 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

14 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این فایل دارای تمامی توضیحات و تمرینات می باشد.

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول

هدف: ایجاد یک رابطه درمانی امن و همدلانه با زوج

جلسه دوم

هدف: شناخت الگوهای ناکارآمد زندگی زوج

جلسه سوم

هدف: آموزش مدل درمانی طرحواره محور

جلسه چهارم

هدف: بررسی نیازهای اساسی و چگونگی ارضای آن در دوران کودکی (جلسه فردی با زن)

جلسه پنجم

هدف: بررسی نیازهای اساسی و چگونگی ارضای آن در دوران کودکی (جلسه فردی با مرد)

جلسه ششم

هدف: بررسی سبک های مقابله ای

جلسه هفتم

هدف: مفهوم سازی مشکل مراجع بر اساس رویکرد طرحواره درمانی (جلسه فردی)

جلسه هشتم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای شناختی

جلسه نهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای شناختی (ادامه)

جلسه دهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای هیجانی

جلسه یازدهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای هیجانی (ادامه)

جلسه دوازدهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای رفتاری

جلسه سیزدهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای رفتاری (ادامه)

جلسه چهاردهم

هدف: پایان دادن به جلسه درمان


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول
هدف: ایجاد یک رابطه درمانی امن و همدلانه با زوج
شرح جلسه:
در اولین جلسه درمانگر تلاش می کند تا محیطی را فراهم کند که زوج بتواند با احساس آرامش و امنیت مشکلاتش را بیان کند. اصولا بر مشکلات فعلی زوج و آنچه خواهان بیان آن هستند، تمرکز می شود. هرچه زوج در بیان احساسات و افکار خود احساس راحتی بیشتری کنند و درمانگر بتواند امید به درمان را در آنان بیفزاید، نتایج مثبت بیشتری از درمان به دست خواهد آمد. مهم این است که درمانگر بتواند احساس همدلی و اتحاد را با هر یک از همسران ایجاد کند و از شکل گیری ارتباط متحد تنها با یکی از همسران و یا ایجاد چنین ادراکی در آنان جلوگیری کند. شایان ذکر است توجه، همدلی و گوش دادن فعال از سوی درمانگر در تمام جلسات دارای اهمیت است
تکلیف
از زوج خواسته شد تا در یک زمان معین در مورد تجربه جلسه اول و نیز اهداف مورد انتظار خود از درمان با یکدیگر صحبت کنند.


جلسه دوم
هدف: شناخت الگوهای ناکارآمد زندگی زوج
شرح جلسه:
این هدف در طول چند جلسه ادامه می یابد. برای شروع، درمانگر به جمع آوری اطلاعات می پردازد و بر این اساس، پیشینه زندگی زوج و مشکلات فعلی آنان را بررسی می کند. اینکه زوج در برخورد با مشکلات عنوان شده خود چه راهکاری را تا به امروز استفاده کرده اند و هر یک از آنان در مورد آن چگونه می اندیشد و احساس می کند. آنچه برای یک طرحواره درمانگر اهمیت دارد فرضیه سازی در مورد زوج و ریشه مشکلات آنان و شناخت طرحواره های ناسازگار اولیه بر اساس اطلاعات به دست آمده است. درمانگر در طول جلسات بعدی فرضیه خود و صحت آن را می آزماید. در آخر جلسه درمانگر یک جمع بندی و مفهوم سازی کلی از مشکلات زوج و اینکه چگونه این الگوهای ناکارآمد در زندگی منجر به عدم رفع نیازهای اساسی آنان شده است با توجه به رویکرد طرحواره ای خواهد داشت.
تکلیف:
از هریک از زوجین خواسته می شود تا تلاش کنند ارتباط بین رفتارهای دوران کودکی و رفتارهای امروز خود در مقابل یک رویداد ناراحت کننده را کشف کنند.

دانلود پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی

دانلود پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

پروتکل هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
پکیج هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
دانلود پروتکل هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
خرید پروتکل هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
جلسات هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
پروتکل برای کودکان اتیسم
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 9 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

7 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جدول خلاصه جلسات شامل عنوان هر جلسه و زمان آن
جلسه اول: نقاشی دیواری (ترسیم سایه)
جلسه دوم: نقاشی دیواری گروهی (ترسیم بدن)
جلسه سوم: تصور کردن
جلسه چهارم: ترسیم صورت
جلسه پنجم: ترسیم تعاملی صورت
جلسه ششم: ترسیم بدن یکدیگر
جلسه هفتم: تهیه پتو بصورت گروهی (نقاشی بر پارچه)
جلسه هشتم: جعبه‌های دوستی
جلسه نهم: نمایش هنر
منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول: نقاشی دیواری (ترسیم سایه)
وسایل مورد نیاز:
کاغذ بزرگ
ماژیک
روش:
لامپ‌ها را خاموش کرده و به یکی از کودکان بگوید یک چراغ قوه را نگه دارد در حالی که کودک دیگر جلوی کاغذ ایستاده و سایه را ایجاد کرده، کودک دیگر باید سایه را ترسیم کند. سپس کودک می‌تواند نقاشی را با جزئیات داخل بدن و لباس پر کند (می‌توانید به کودکان دیگر بگویید که جزئیات بدن دوستان خود را پر کنند)، این کار تا جایی ادامه دهید که همه کودکان نقاشی را بکشند. سپس درباره آن چه که انجام شد، به گفتگو بپردازید.

 

جلسه دوم: نقاشی دیواری گروهی (ترسیم بدن)
وسایل مورد نیاز:
کاغذ بزرگ ماژیک (یا هر وسیله مورد نیاز برای کشیدن)

روش:
کودکان به نوبت در ه حالتی که مایل هستند روی کاغذ دراز می‌کشند و بدن یکدیگر را ترسیم می‌کنند و داخل طرح را با جزئیات بدن هم‌گروه پر می‌کنند. سپس کاغذ را بر دیوار بچسبانید و اجازه دهید که کودکان کار یکدیگر را ببینند، آن را توصیف کرده و راجع به آن صحبت کنند.


دانلود پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

دانلود پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی

پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی

پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی در 28 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی

پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی
پکیج گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی
گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی
دانلود پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی
خرید پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی
جلسات گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی
ساختار درمانی پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی در 28 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 8 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

28 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
پیشینه و معرفی درمان وجودی
تاریخچه
روان‌پویه‌شناسی وجودی
مبانی نظری تحلیل وجودی
مفاهیم بنیادی
نگرانی‌های اصلی
آزادی
تنهایی
معنا
مرگ
منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول:
 اهداف:
1- آشنایی با فرآیند گروه درمانی
2- آشنایی با قواعد و هنجارها
3- ایجاد زمینه برای همبستگی گروه و ارتباط اعضا
4- اصل رازداری و محرمانه بودن

شیوه ها:
1- تبیین شکل گیری مشکلات بر اساس رویکرد تحلیل وجودی
2- تبیین گروه درمانی تحلیل وجودی
3- معرفی قواعد و هنجارهای گروه
4- معارفه اعضا
5- بررسی نگرانی ها و نظرات اعضا نسبت به مسایل مطرح شده


جلسه دوم:

 اهداف:
1- ایجاد ارتباط و همبستگی گروهی
2- افزایش خودآگاهی
3- حضور در زمان حال
4- افزایش مشارکت اعضای گروه

شیوه ها:
1- ترغیب اعضا به بیان احساسات و افکار
2- آموزش اعضا در مورد همدلی و بازخورد دادن
3- تمرکز بر اینجا و اکنون
شرح:
خودآگاهی::
هر کسی که به بهبود خود، پیشرفت شخصی یا هدف بالای رشد معنوی متعهد است، باید فعالانه در جستجوی شناخت خود باشد. زیرا فقط زمانی که فرد بفهمد چه ایرادی دارد، می تواند تلاش های خود را روی بهبود بخشیدن آن متمرکز کند.

تعریف خودآگاهی:
1. خودآگاهی توانایی است که فرد برای تامل کردن در خود دارد
2. عبارت است از رسیدن به فهم و بینش در مورد نقاط قوت، ویژگی ها، ضعف ها، عیوب، نظرات، افکار، عقاید، آرمان ها، پاسخ ها، واکنش ها، نگرش، احساسات و انگیزه های فرد.
3. بنابراین، درون نگری نیز عبارت است از ارزیابی اینکه چطور دیگران فرد را می بینند
4. چگونه دیگران با رفتار، پاسخ ها و عملِ فرد، تحت تاثیر قرار می گیرند.
چگونه خودآگاهی را افزایش دهیم – با بررسی کردن خود
برای اینکه شخصیت خود را بفهمیم، باید ویژگی ذهن خود را بفهمیم. ذهن از دو بخش تشکیل شده است – ذهن آگاه و ذهن ناخودآگاه. ذهن ناخوداگاه وسیع است و تاثیراتی که در آن عمیقا ریشه دوانده اند را نمی توان براحتی کشف و تجزیه و تحلیل کرد. با این وجود، گاهی اوقات در طول روز ذهن فرد فوران می کند و به برخی حوادث و شرایط به طرز ناخوشایندی واکنش نشان می دهد. در نتیجه، فرد تا حدی احساس ناآرامی می کند و احساستی مانند عدم امنیت، ترس یا عصبانیت به او دست می دهد. اکثر ما در زندگی روزانه ی خود، به زحمت جلو می رویم به طوری که یک لحظه هم مکث نمی کنیم و نمی اندیشیم که چرا اصلا در درجه ی اول چنین احساستی را تجربه می کنیم. در حقیقت، از طریق چنین شرایطی در زندگی روزانه ی فرد، ذهنِ فرد با واکنش نشان دادن به شرایط و اتفاقات، به طور ناخوشایندی پنجره ای را باز می کند و به فرد تصویری از ویژگی هایش را می دهد. اگر فرد نسبت به نظرگاه خود هوشیار و آگاه باشد، می تواند گذرگاهی را که ذهن فرد باز می کند، دنبال کند. در نتیجه، از طریق این فرایند کم کم فرد نسبت به اینکه چگونه ذهنش کار می کند و چگونه به محرک های مختلف واکنش نشان می دهد، خودآگاهی بیشتری به دست می آورد. به این موضوع فراشناخت گفته می شود؛ که به معنی آگاهی داشتن و فهمیدن فرآیندهای فکری خود فرد است. این نوعِ خاص از خود، به پیشرفت به آگاه شدن فرد از بدن خود و حالت روانی شامل افکار، اعمال، نظرات، احساسات و ارتباطات با دیگران، شباهت دارد. بنابراین این موضوع، اولین مرحله در غلبه بر احساسات و واکنش های منفی است.

دانلود پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی